marți, 2 iunie 2009

Carticica "Povestile noastre"

Cam prin luna martie fiica mea cea mica (5 ani) a primit o tema la gradinita - compunerea unei povesti. Erau doua posibilitati: fie poveste cu un inceput dat, fie un subiect la alegere. Fiecare copil trebuia sa-si dea frau liber imaginatiei si sa vina cu o povestioara. Contributia parintilor tinea doar de transcrierea povestii.
Mi s-a parut o idee buna, copiii neavand probleme la capitolul imaginatie, iar canalizarea creativitatii lor pe un anumit subiect, un exercitiu foarte bun.
Copil ascultator si mama de asemenea, am facut si noi povestea si am "predat-o" la termen. Si cam asta a fost la momentul respectiv. Am apreciat ideea educatoarelor si m-am distrat cu copila in timp ce imi dicta povestea ei.
Surpriza a venit de 1 iunie, cand fiecare copilas din grupa a primit cartea "Povestile noastre - Povestea mea, Povestea ta!... ne va aduce cu drag aminte de colegii de la Gradinita "Lumea Copiilor"". Doamnele educatoare au editat povestile copiilor si au alcatuit aceasta carte cu 31 de povesti foarte dragute, unele mai lungi, alte mai scurte, unele amuzante, altele mai serioase, fiecare insa cuprinzand cate un strop din sufletelele acestor copii minunati.
Este o carte de care suntem foarte mandri, atat copiii cat si parintii si care sta la loc de cinste in biblioteca (la noi cel putin).
Iata ca si acesta este un cadou excelent pentru copiii nostri, pana la urma tot un fel de carti personalizate, asa cum sunt si cele despre care am vorbit mai devreme.
Felicitarile mele doamnelor educatoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu